Popular Posts

Ahad, 17 April 2011

teNtang akue!!!

nama aKu khairunnisa a.k.a ke0n...>skema tol ayat aku kan??<haha..aku sebenarnya sukar untuk menulis kerana tiada bakat penulisan dalam aku nie..cam maner erk..aku nak mulaKAn..hoho..

bermulanyA sebuah ceriTa..aku excited sanGAt nak bloggiNg2 nie..aku tengok kawan2 aku da bl0g..sememAngnya aku tak nak larh kalah nGan mereka...hehe..aku pun try gak larh explore benda yanG bernamA bl0G ni..so..ni 1st touCh dari aku la kiranYA...so saper2 nak tergelAk or nak  komen benDa yang aku buAt ni sememAngnya aku tak kisah sangAt almakLumlah budak Baru belaJAr..hehe...

aku tertarik denGAn benda  blog c0z aku seoRang suka membAca dan denGAn membaca blog2 yg telah sedia ada...aku ada ilmu yanG dapat ditambah2..itupun kalau blog yang sedia ada memberi informasi yang baru dan berguna kepada follower nya..hoho..

hurm...aku ni asal dari kampung..bebudak kampung ni takder larh terlebih ilmu ttg dunia siber atau lebih dikenali dengan nama dunia IT..aku pun salah seorg dari mereka tu..so..aku pun curi masa utk belajar suma ni..dulu..aku tak tahu pun ada friendster, twitter, facebook, apatah lagi dengan blog...kini,sebagai rakyat Malaysia aku sahut cabaran supaya aku menjadi insan yang berilmiah tinggi seiring membentuk jati diri yang bertauliah demi menyahut Wawasan 2020.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan