Popular Posts

Ahad, 17 April 2011

idaMAnQue...

kau idaManku...
kau penaWar hidupku..

haha...lawak kan ayAt2 aku tue..tapi tu laRh..kalau lah aku ni aNak orang kaya..oraNg yang beradA alAngkah baiKnya..hehe...dapat gak aku dapAtkan benda2 yaNg aku ingInkan sekaRang ni..aku skrang ni memaNg perlukan pekerjAan bagi menjaNA pendapatan supaYa aku daPAt beLi barAng2 yaNg aku betul2 ingInkan...

koRang nak tau tAk benda2 yaNg betol2 aku NAK sanGAt??????jom kiTe tenGok..haha...



volkswagen golf..aku tak tau naper kau minat sangAt kat kete nih..aku arap satu hari nanti aku dapAt memiliki ketA jnis nie..amIn..maybe dari segi body keta ni wat aku tertarik kot..sesuai saNgat deNgan diri Aku yang hyper & aktif..aku tak suka larh namPAk perempUAn sangat..haha.aku skrNag tgh berusaHA meningkAtkan kualIti dalAm diri aku supaYA aku daPAt keja yaNG baiK dan dapaT memiliki keretA idaMAn aku ini...chaiY0k2 ke0n!!!!!all da best....



next stuFf!!!aku nak gak kamera yAng hanGat di pakAi skRang ni...pa namA tue..yg mereKA panGgil kamera DSLR tu...hoh0...menggunAkn kamera tu mmg menjamin kepuasaN terhaDAp the owner kamera tersebut..aku tgk kengKawan gunA kemEra tu pun cam best jer...gambAr pun namPAk hidup jer kalo di ambik..tak caye...try tengok beberaPa hasil gambAr hasiL daripada kamera DSLR ni...hurm..jelez t0l aku nengOk..hehe..






best kan hasilnya...hanYA yanG benar2 kenaL erti seni dapat menilaI erti ataupUn maksud tersiRAt terhaDap sesuatu gambaR..alangKah baiknYA kalo aku pun saLAh seoraNg dari pencinta seni tersebut..hurm..bilalah aku dapat jadi saLah seoraNg jurugambAr terbaik????haha..jauh tol anGAn2 aku nih...i like!!





nak lagi karh tengok aNgan2 aku???...aku suka tol nGAn satu jenis haNdpH0ne nie...orang caKAp handphone ni best kalo dipakai..aku pun tak tahu larh best dari segi apa...tapi yang aku tahu..hp jnis ni daPAt on9..selesa dipakai even penggunaAn hp ni dulu menimbulkan kontroversi  trhadap dunia kerana hp ni salAh satu gadget yg berbentuk perisikan...biar btol???sejauh mana kebenaran nya????tapi tak salah kan guna hp ni..hehe...






sememAngnya gadget mengAmbarkan keprihatinAn kita terhadap dunia luAr..kini, hidup kita tanpa gadget memAng kita tidak tahu menahu hal2 yang ada di persekitaran kita ini...tidak semestinya memilki gadget yang mahal mengambarkan kemewahan seseoRang..kot2 ader oraNg yang terinGin memilki gadget ataupun baraNg2 tersebut memilkiNya denGAn banYAK KEPaYAHAn DAN DENGaN KEPAYaHAN terseBut merekA lebih menGHargai baRAng2 Yang telAh ada..so,kepAda sapA2 yang ingiN memliki gadget terkini..cari duit sendiri...kumpul duit tersebut..janGAnlah menyusahkan orang tua semata2 memuaskan nafsu kita...ingAt!!jaNGAn seseKAli menyusaHkan ibubapa kiTa keraNA kemahuAn kita...all da best u aLL..sm0ga kitA dapAt memiliki apa yAng kiTA inGinkAn..aMin!!




k2..yanG ni penghabisan...kal0 larh!!haha..banyK benda Aku nak..p tulah..keje pun blom..tapi tak salah kan kalo kita nak sesuatu..hihi...aku nak...LAPTOP..sekarang ni kat pasaran memang banyak jenis laptop2 yg ada..aku pun tak tahu la nak pilih yang mana satu...tapi aku suka laptop yang nipis..verstyle..byk kegunaan yg paling penting peranan keyboard sesuatu laptop yhg aku nak gunakan tu..harga murah atau mahal tidak menjadi keutamaan tp keselesaan memainkan peranan yang penting supaya dapt membuat kerja agar menjadi lebih baik...jom cek laptop mana yang lebih baik????hihi..:D








so, yang maner satu..pilihan daku????haha...nanti2 larh aku pilihkan tp yang penting aku dah ada benda yang aku ingiNkan ..chewah..aku akAn pastikan aku akAn memilikinYa denGAn duit aku sendiri nanti..doa2Akn yang terbaiK utk Aku erk...chaiy0k!!!!jaminan masa dePAn tu..huhu...yihAAA!!!!

2 ulasan:

  1. aduhhh mengelamun jak kawna ku tok ehh..nah ku merik DSLR CANON ngn ko mok??

    BalasPadam